Nr. 1040, Anul 18, din 6-Decembrie-2019
Comunicat de presa
6.martie.2015
24.septembrie.2015
13.octombrie.2015
8.septembrie.2018
Categorii
Prima paginaPolitica
EvenimentCotidian
SportExclusiv
SocialEconomic
DiverseContact
Mica publicitateMare publicitate
Prima Pagina
Cauta in arhiva
 Toate
 Oricare
 Exact
Arhiva
EconomicVersiune pentru tiparireRecomanda unui prieten acest articolParerile cititorilor
„Document Automation” de la Zipper a fost implementată cu succes la FNGCIMM
Soluţia „Document Automation” creată de Zipper România, concepută să accelereze procesul de validare a datelor şi de acordare a garanţiilor, eliminând erorile umane, a fost implementată cu succes la Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri, garantul unor programe precum „Prima Casă” sau „Start-Up Nation”.
„Zipper România a venit în întâmpinarea nevoilor de automatizare a proceselor recurente de validare a datelor provenite de la bănci, a unora dintre programele garantate de FNGCIMM. Soluţia «Document Automation» a diminuat timpul de răspuns pentru dosarele de credit primite de la bănci de la 30 de zile la 24 de ore”, afirmă dl Anton Voicu, Communication & Lead Performance Zipper România.
Compania propune o soluţie informatică matură, menită să îmbunătăţească fluxul actual de înregistrare, validare şi prelucrare a datelor din dosarele de credit sau de finanţare pentru programe precum „Prima Casă” sau „Start-Up Nation”.
Necesitatea de digitizare şi automatizare a fluxurilor interne de lucru din cadrul proceselor operaţionale dedicate programului „Prima Casă”, derulat prin intermediul a 15 bănci finanţatoare provine din dorinţa de a standardiza modul de lucru şi de a îmbunătăţi procesul de acordare a garanţiilor.
Soluţia de colectare si validare automată a metadatelor utilizează tehnologia OCR (Optical Character Recognition) şi facilitează transferul automat al datelor primite de la partenerii bancari in sistemul informatic al instituţiei, diminuând astfel rata de eroare, dată de intervenţia manuală a operatorilor în colectarea datelor necesare analizării solicitărilor de garantare, dar şi timpul necesar soluţionării cererilor de finanţare.
„Practic, soluţia «Document Automation» extrage şi validează corectitudinea datelor/metadatelor introduse de bancă din dosarul de credit şi eficientizează comunicarea cu banca parteneră în vederea soluţionării neconcordanţelor din dosare. Astfel, asigură livrarea în procent de 100% de dosare complete şi corecte către Fondul de Garantare în vederea aprobării acestora. În plus, soluţia preia variaţiile zilnice de documente şi crează un raport de analiză la nivel de dosar, proiect, bancă şi la nivel de eroare”, precizează dl Anton Voicu.
Ca urmare a procesului de automatizare, personalul FNGCIMM primeşte erorile în maxim 24 de ore, tratează neconcordanţele cu instituţia bancară pentru a le soluţiona, reducând astfel timpul de decizie asupra procesului de aprobare. Sunt setate peste 50 de reguli de business care ajută la extragerea şi verificarea corectitudinii datelor din cadrul dosarului, reguli setate la nivel de dosar, document şi metadate.
Parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei, cu două centre de procesare in România şi Moldova, Zipper acoperă nevoile companiilor de a-şi optimiza fluxurile interne. Soluţiile şi serviciile de prelucrare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de prelucrare.
( (P) )
NEWSLETTER
Introduceti adresa de e-mail
Curs valutar BNR
Euro - 4.7785Euro4.7785
Dolarul SUA - 4.3069Dolarul SUA4.3069
Sondaj
V-a plăcut cum au fost organizate manifestările dedicate Zilei de 1 Decembrie la nivel naţional?
Da
Nu
2004 - 2013 © DANPRESS SRLdrpciv