Nr. 1057, Anul 18, din 8-Septembrie-2020
Comunicat de presa
6.martie.2015
24.septembrie.2015
13.octombrie.2015
8.septembrie.2018
Categorii
Prima paginaPolitica
EvenimentCotidian
SportExclusiv
SocialEconomic
DiverseContact
Mica publicitateMare publicitate
Prima Pagina
Cauta in arhiva
 Toate
 Oricare
 Exact
Arhiva
DEDEMAN
EconomicVersiune pentru tiparireRecomanda unui prieten acest articolParerile cititorilor
primariamea.ro – Portalul primăriilor digitale
Comunicarea digitală a devenit, în doar câteva luni, o parte esenţială a noului mod de viaţă impus de pandemie.
Lucrul de acasă, plăţile online sau trimiterea de documente către autorităţi în format digital sunt metode folosite de tot mai mulţi dintre noi, în condiţiile în care distanţarea fizică rămâne o regulă importantă, în lipsa unui vaccin care să limiteze efectele pandemiei cu Covid 19.
Portalul primariamea.ro dezvoltat de Zipper România vine în sprijinul cetăţenilor şi a administraţiei publice locale, asigurând continuitatea funcţiilor instituţiilor locale cu respectarea regulilor de distanţare socială şi creează condiţiile tehnice necesare pentru lucrul la distanţă.
„Am decis să acordăm sprijin Primăriilor pentru a-şi digitaliza activitatea. Pentru aceasta am dezvoltat portalul pentru digitalizare primariamea.ro, de depunere a solicitărilor online adresate instituţiilor publice, ce asigură o comunicare rapidă şi eficientă între administraţiile publice locale şi cetăţeni, cu accesibilitate de pe toate tipurile de dispozitive (desktop, tabletă şi mobil) 24 din 24 ore. Utilizarea acestei platforme este gratuită pentru tot anul 2020”, explică dl Doru Vijiianu, director general Zipper România.
Digitalizarea a devenit o necesitate permanentă, ce vizează procesele de lucru, oamenii şi tehnologia. Guvernul României a conştientizat această nevoie şi a creat cadrul legal prin emiterea Ordonanţei nr. 38/2020 ce vizează circularea documentelor electronice. Astfel, în articolul 6 se impune utilizarea de portaluri proprii sau astfel de instrumente puse la dispoziţie de către terţi în vederea primirii documentelor electronice, dar şi comunicării înscrisurilor emise de către autorităţi.
„Cu experienţa noastră în digitalizare şi întreaga infrastructură disponibilă asigurăm comunicarea rapidă şi eficientă între administraţiile publice locale şi cetăţeni prin intermediul portalului, facilitând procesul de depunere, înregistrare şi status online a cererilor şi declaraţiilor”, a adăugat dl Vijiianu.
Utilizarea platformei primariamea.ro permite administraţiei locale să elimine total birocraţia dar şi acces instant la documentele depuse de către cetăţeni, reducând, totodată, timpul necesar soluţionării solicitărilor
Cetățenilor le asigură posibilitatea de a depune cereri, având la dispoziţie departamentele de interes din cadrul primăriei, şabloane pentru formulare şi lista cu documentele necesare, prin intermediul unei biblioteci de formulare pentru documente specifice care sunt organizate pe clase/departamente.
Portalul este realizat în conformitate cu normele de protecţie ale Regulamentului GDPR nr. 679/2016 iar stocarea documentelor se realizează într-un centru de date acreditat MCSI.
( (P) )
NEWSLETTER
Introduceti adresa de e-mail
Curs valutar BNR
Euro - 4.8705Euro4.8705
Dolarul SUA - 4.1828Dolarul SUA4.1828
Sondaj
Redeschiderea restaurantelor şi a şcolilor va duce la:
Creşterea îmbolnăvirilor
Scăderea îmbolnăvirilor
Nici un efect
Valentin Barbu (PNL CL)
2004 - 2013 © DANPRESS SRLdrpciv