Nr. 1048, Anul 18, din 20-Martie-2020
Comunicat de presa
6.martie.2015
24.septembrie.2015
13.octombrie.2015
8.septembrie.2018
Categorii
Prima paginaPolitica
EvenimentCotidian
SportExclusiv
SocialEconomic
DiverseContact
Mica publicitateMare publicitate
Prima Pagina
Cauta in arhiva
 Toate
 Oricare
 Exact
Arhiva
DiverseVersiune pentru tiparireRecomanda unui prieten acest articolParerile cititorilor
Kaufland România anunţă noi măsuri de siguranţă şi instalează geamuri de protecţie la casele de marcat
Ca urmare a evoluţiei situaţiei din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranţa clienţilor şi a echipelor din magazine.
Astfel, compania a început instalarea geamurilor de protecţie din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din ţară, cu prioritate în oraşele în care sunt mai multe cazuri.
Atât angajaţii de la casele de marcat, cât şi cei de la raioanele Legume - Fructe şi de la vitrina cu servire asistată folosesc mănuşi de unică folosinţă. În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienţilor în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane. Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanţa de siguranţă. Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor şi a asigura buna funcţionare a tuturor operaţiunilor.
Toţi angajaţii cunosc regulile de igienă şi prevenţie şi sunt îndemnaţi să le respecte. De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafeţele de contact şi obiectele des utilizate de clienţi şi angajaţi (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanţe, butoane etc.) precum şi spaţiile comune (toalete, scări rulante etc.). Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi. La toalete există săpun ce conţine dezinfectant.
Pe lângă acestea, o măsură de protecţie este şi responsabilizarea clienţilor. Printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informaţii educaţionale despre prevenţie şi responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar şi în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri şi în zonele de trafic.
Clienţii sunt îndemnaţi să aibă un comportament responsabil în acest context şi să aibă grijă la cei din jur; să cumpere responsabil şi să evite risipa alimentară; să vină neînsoţiţi la cumpărături; să respecte regulile de prevenţie şi igienă; să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;
să păstreze distanţa de siguranţă de minimum 1 metru; să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor. Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea şi disponibilitatea în orice scenariu. Din dorinţa de a-şi proteja angajaţii, Kaufland a creat şi o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susţine informarea corectă şi completă.
Şi mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranţă necesare, conform evoluţiei situaţiei.
De asemenea, Kaufland îşi asigură clienţii că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice şi a unei mari varietăţi de produse şi că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.
( Ramona BUTNARIU )
NEWSLETTER
Introduceti adresa de e-mail
Curs valutar BNR
Euro - 4.8332Euro4.8332
Dolarul SUA - 4.389Dolarul SUA4.389
Sondaj
Va reuşi România să ţină sub control pandemia cu COVID-19?
Da
Nu
2004 - 2013 © DANPRESS SRLdrpciv