Nr. 1040, Anul 18, din 6-Decembrie-2019
Comunicat de presa
6.martie.2015
24.septembrie.2015
13.octombrie.2015
8.septembrie.2018
Categorii
Prima paginaPolitica
EvenimentCotidian
SportExclusiv
SocialEconomic
DiverseContact
Mica publicitateMare publicitate
Prima Pagina
Cauta in arhiva
 Toate
 Oricare
 Exact
Arhiva
Economic
33 de proiecte Regio se implementează în judeţul Ialomiţa!


33 de proiecte Regio se implementează în judeţul Ialomiţa!

Beneficiarii de finanţări nerambursabile din judeţul Ialomiţa au valorificat oportunităţile de dezvoltare existente în cadrul Regio (Programului Operaţional Regional 2014-2020), accesând peste 362 de milioane de lei, prin cele 33 de contracte semnate până la sfârşitul lunii noiembrie. Implementarea acestor proiecte are ca rezultate dezvoltarea mediului de afaceri, a infrastructurii de sănătate şi de transport, valorificarea turismului, precum şi îmbunătăţirea mediului urban prin valorificarea patrimoniului cultural.
Autorităţile publice şi reprezentanţii mediului de afaceri, prin cele 33 de proiecte, a căror valoare solicitată este de 362.056.392,21 lei, răspund nevoilor de dezvoltare identificate la nivelul comunităţilor locale din judeţul Ialomiţa. Astfel, îmbunătăţirea competitivităţii IMM-urilor a stimulat interesul beneficiarilor din mediul privat, în cadrul Axei prioritare 2, cele 17 proiecte fiind finanţate cu suma solicitată de 22.696.041,98 lei. De asemenea, autorităţile publice au luat în calcul impactul pe care dezvoltarea infrastructurii rutiere de importanţă regională (Axa prioritară 6) îl are asupra evoluţiei comunităţilor locale, implementând în acest sens 2 proiecte a căror valoare solicitată este de 232.473.877,86 lei. Iniţiativele administraţiilor publice s-au concentrate şi asupra valorificării durabile a patrimoniului cultural (Axa prioritară 5) pentru care au fost semnate 5 contacte cu o valoare solicitată de 38.651.056,04 lei. Nu în ultimul rând, domenii de real interes le-au constituit valorificarea durabilă a turismului (Axa prioritară 7, peste 37 de milioane de lei solicitate prin cele 3 contracte semnate) sau infrastructura de sănătate şi socială (Axa prioritară 8, peste 24 de milioane de lei solicitate prin 3 aplicaţii contractate).
Având 15 axe prioritare şi o alocare bugetară la nivel naţional de peste 39,8 miliarde de lei, Regio contribuie la îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă ale comunităţilor locale şi regionale. În acest sens, regiunea Sud Muntenia beneficiază de un buget ce depăşeşte valoarea de 4,2 miliarde de lei. Ca atare, până în prezent ADR Sud Muntenia a înregistrat 1.178 de aplicaţii (inclusiv în cadrul apelurilor naţionale şi al Strategiei Uniunii Europene pentru Regiunea Dunării), prin care sunt solicitate finanţări din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR) şi de la bugetul de stat în valoare de peste 8 miliarde de lei. În acest context, 634 de aplicaţii au fost avizate favorabil, valoarea sumei solicitate depăşind 4,6 miliarde de lei.
Regio este programul operaţional prin care pot fi accesate fonduri europene structurale şi de investiţii ce provin din FEDR. Proiectat pentru a răspunde celor mai mari provocări, Regio aduce în prim-plan investiţii vizând dezvoltarea durabilă a turismului, utilizarea eficientă a resurselor, transport efficient şi durabil, valorificarea durabilă a patrimoniului cultural şi dezvoltarea urbană durabilă care, datorită alocării bugetare şi complexităţii, a ocupat un loc aparte în cadrul programului.
ADR Sud Muntenia este Organism Intermediar pentru Regio şi are responsabilităţi delegate pentru implementarea acestui program. Mai multe detalii despre posibilităţile de finanþare din Regio puteţi obţine contactând experţii Serviciului Comunicare: 0242.331.769, 0242.315.009, 0728.026.708, fax: 0242.313.167,e-mail: info.regio@adrmuntenia.ro.

Situația contractelor semnate pe axe prioritare în cadrul POR 2014-2020, în județul Ialomița (până la sfârșitul lunii noiembrie):
[citeste]
Franciza Ritter Broker în asigurări, o cale sigură de mărire a veniturilor
Ritter Broker de Asigurare şi Reasigurare a implementat un sistem de franciză care oferă servicii de calitate la nivel naţional.
Franciza este o formă de organizare a afacerilor, în care o firmă (francizorul) intră într-o relaţie contractuală cu un comerciant independent (francizat sau beneficiar). Francizatul operează sub numele comercial al francizorului şi, de regulă, sub îndrumarea lui.
Modelul de franciză RITTER Broker a fost dezvoltat pentru a putea fi corelat cu afaceri deja existente, care activează în zona de Business to Consumer.
„Ne-am orientat atenţia, pentru început, către antreprenorii care activează în zona de retail, service-uri auto, servicii imobiliare, agenţii de turism sau servicii care se adresează consumatorilor finali. Însă am sprijinit şi viitori antreprenori în crearea unei afaceri de tip franciză, solidă, cu o reţetă clară în spatele acesteia şi care să le aducă beneficii atât financiare, cât şi personale”, explică Alexandra Brătescu, director de vânzări al companiei.
Costurile de implementare vor fi mai mici pentru companiile existente, ele având deja o parte a infrastructurii necesare unei afaceri în asigurări, astfel că investiţia pleacă de la 1.500 euro. Franciza este, de asemenea, o oportunitate pentru aceia ce doresc deschiderea unei afaceri noi, modelul asigurându-le toate pârghiile încă de la început, însă aici discutând de un cost al investiţiei mai ridicat decât pentru companiile existente, fiind necesară punerea la punct atât a infrastructurii cât şi a punctului de vânzări.
În calitate de francizaţi RITTER Broker, aceştia vor beneficia de avantajul de a lucra ca brokeri de asigurări alături de un francizor cu o vastă experienţă în domeniu, gestionând un portofoliu care acoperă o plajă largă de tipuri de asigurări şi îşi vor transforma activitatea într-un business de sine stătător, cu o recurenţă anuală ce va ţine doar de capacitatea francizaţilor de a interacţiona într-un mod profesionist cu clienţii lor din portofoliu.
„Am gândit franciza ca pe o formă de dezvoltare, prin care am atras şi agenţi economici care doresc să îşi mărească veniturile, dar nu dispun de un capital financiar destul de mare, cât şi de experienţa necesară pentru a porni singuri la drum. Franciza pare astfel ca o stradă cu sens dublu: pe de o parte, prin partenerii francizaţi, ne mărim reţeaua de distribuţie la nivel naţional, iar pe de altă parte, francizaţii care ni se alătură la drum beneficiază de tot know-how-ul nostru, de un ghid bine pus la punct, conform căruia fiecare ştie ce are de făcut. Am deschis şi testat deja local in Bucureşti, dar şi în anumite judeţe franciza iar rezultatele sunt excelente”, afirmă Cătălin Vasile, directorul general al RITTER Broker.
RITTER Broker colaborează cu 27 de societăţi de asigurări, 3 societăţi de administrare a fondurilor de pensii pilon III şi cu 10 companii de leasing financiar şi operaţional, putând să ofere peste 1.000 de produse financiare potenţialilor clienţi. Care pot fi comercializate prin sistem de franciză şi de către viitorii parteneri Ritter Broker.
Dacă sunteţi din judeţele Ialomiţa sau Călăraşi şi căutaţi un partener de încredere, care să vă susţină în dezvoltarea propriei afaceri şi vă doriţi să fiţi corect recompensat financiar, acest tip de colaborare este cel ideal.
Compania, cu capital integral românesc, a fost înfiinţată în urmă cu nouă ani de doi tineri antreprenori şi a realizat în 2018 o cifră de afaceri de 13,5 milioane lei şi a vândut 45.000 de poliţe.
[citeste]
NEWSLETTER
Introduceti adresa de e-mail
Curs valutar BNR
Euro - 4.7785Euro4.7785
Dolarul SUA - 4.3069Dolarul SUA4.3069
Sondaj
V-a plăcut cum au fost organizate manifestările dedicate Zilei de 1 Decembrie la nivel naţional?
Da
Nu
2004 - 2013 © DANPRESS SRLdrpciv